середа, 29 січня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
  • Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
  • Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Загалом, за результатами опрацювання даного модуля я ознайомився з  особливостями оцінювання  навчальних проектів. Виявляється, що від правильно обраних методів на початку, під час роботи та після закінчення  виконання проекту,  а також від правильності обраних інструментів залежить результат проектної діяльності в цілому для учителя та учнів. Даний модуль сприяв здійсненню мною самоосвітньої роботи щодо застосування різноманітних методів навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар