Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
-
Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
-
Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати
оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання
учнями проекту?
Загалом, за результатами опрацювання даного модуля я ознайомився
з особливостями оцінювання навчальних проектів. Виявляється, що від
правильно обраних методів на початку, під час роботи та після
закінчення виконання проекту, а також від правильності обраних
інструментів залежить результат проектної діяльності в цілому для
учителя та учнів. Даний модуль сприяв здійсненню мною самоосвітньої
роботи щодо застосування різноманітних методів навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар